jump to navigation

Supèrbia 26 Mai 2007

Posted by Xavi in Reflexions.
trackback

Què és el que mou a les persones a mostrar tanta supèrvia? Per què refreguem trofeus o victòries davant dels nassos dels nostres enemics, a qui hem derrotat o a qui hem superat? Quin plaer hi ha en forçar a fer alguna cosa a algú sabent que allò no és agradable per a aquesta persona, i per tant a humiliar-la? 

Les humiliacions poden tenir diferents nivells o graus, però no deixen de ser això: humiliacions. I les persones que disfruten fent-ho o que, encara que no disfrutin conscientment, ho practiquen amb assiduitat, tenen un problema greu.

M’agradaria poder veure el cor d’alguna d’aquestes persones; estic segur que deu estar recobert d’una crosta ennegrida de sang vessada en algun moment de la seva vida que va cangrenant poc a poc els sentiments propis i de qui els envolta.

Em sap molt de greu veure aquest tipus de coses, no ho puc evitar i em fa bullir la sang perquè són actituds completament oposades a la meva manera de ser i van en contra dels meus principis.

Anuncis

Comentaris»

No comments yet — be the first.

Deixa un comentari

