jump to navigation

Amics retrobats o fins aquí hem arribat 29 Mai 2007

Posted by Xavi in Reflexions.
trackback

Ahir al vespre vaig tenir una experiència que em va provocar dos tipus de sentiments ben diferents. En primer lloc, molta felicitat pel retrobament amb dos vells amics. AMICS. Vaig poder comprovar com, encara que passi el temps (2 anys i mig) les coses no canvien, no fins al punt de no poder trobar al primer cop d’ull l’espurna de complicitat que tenen els amics quan es reconeixen.

Entre nosaltres han passat coses que ni tan sols es poden explicar. No perquè siguin secretes, sinó perquè van passar sense adonar-nos-en, sense cap motiu ni explicació. Simplement, les coses van anar així. I al final, la confiança torna com si no hagués passat res. ESTUPENDU!

Per donar-vos una mica més d’informació us diré que el retrobament va ser en l’assemblea d’una entitat. Situats ja en el context us puc explicar que una de les persones que va intervenir com a “peix gros” va dir textualment: “Jo no vinc aquí a fer amics. Vinc a treballar per […] i si a sobre faig amics, molt bé. I si no, jo els amics els tinc en una altra banda”. I per a mi mateix vaig pensar: -“què n’és de trista doncs la teva vida, si vas pels llocs a no fer amics, si et prens la camaderia com quelcom a on no hi cal abocar sentiments. O potser és que els teus sentiments no van per aquest camí… “ Doncs jo sí que en vaig fer d’amics durant l’època en què vaig estar treballant en aquesta entitat. I els considero bons amics. I n’estic orgullós.

L’altra sensació que vaig experimentar va ser de tristesa, la mateixa sensació que es té quan veus que no hi ha res a fer, que tot segueix anant igual de malament i que no hi ha ningú (i jo m’hi incloc) que doni un cop de puny sobre la taula i digui “fins aquí hem arribat!”

Anuncis

Comentaris»

No comments yet — be the first.

Deixa un comentari

