jump to navigation

Trist 29 Mai 2007

Posted by Xavi in Comentaris insignificants.
trackback

 Avui estic especialment malament. Tinc ganes d’engegar-ho tot a rodar. De despertar-me demà i que res hagi passat. Despertar-me en una vida nova. Però això no pot ser i em toca assumir les conseqüències dels meus actes.

Fa un any i mig vaig començar un projecte amb tota la il·lusió pensant que aniria . Però no va . Avui m’han donat una mala notícia, tan dolenta que suposarà començar de zero un altre cop. Això no em fa por. Mai me n’ha fet, però ja tinc 31 anys. I en 31 anys no he fotut res de profit. si, l’Anna, però ella és l’excepció que confirma la regla.

En un any i mig no he estat capaç de tirar endavant això. Quan no era una cosa, era una altra, però mai he pogut dir això ho he aconseguit jo”. El cas és que no em sento fracassat. Tinc tant poques ganes de tirar endavant que ni això sento. Em sento cansat i abatut. Trist, sense ganes de riure, sense il·lusió per res. No tinc ni ganes de plorar, per no tenir. M’envaeix una desídia tant gran que solsament visc per no morir. Sort que encara tinc a les meves princeses que si no…

Quan sóc amb l’Anna, veig la innocència en la seva carona i em dic a mi mateix que haig de ser fort; al menys davant d’ella. No sé si ho podré continuar sent.

Anuncis

Comentaris»

1. Montse Estaràs (willbe) - 5 Juny 2007

hola, bona nit
soc una amiga d’en xavi, desde fa molts anys. Ell es una persona sincera, agradable, i a mes a mes pots parlar amb ell que tarquil/la, que t’escoltarà. Si et fa cas es un altre cosa, pero t’escola.
Vui desitjar-li molta sort, pel negoci que ha montat, perque l’ha fet amb molta il.lusió. PETONS, pels tres.


Deixa un comentari

