jump to navigation

Soparet d’internautes 9 Juny 2007

Posted by Xavi in General.
trackback

Ahir a la nit es va celebrar el primer (no puc assegurar que l’últim) sopar d’ànims a l’Oscarinho, ja molt més recuperat després d’una setmaneta de repòs a casa els papes.

Ho vam passar molt bé; hi va haver de tot el que es pot demant en un soparet d’aquesta mena: beguda, sopar fred, discussions acalorades, fum a l’ambient… I el millor de tot, la Marta ballant com l’Àliga de Berga.

Algú em va demanar que pengés alguns dels comentaris que s’hi van fer, però de moment intentaré preservar la intimitat dels afectats i no ho faré. El que sí he fet, ha estat penjar un video de la dansa de l’Àliga en honor als patumaires i sobretot a la Marta.

Anuncis

Comentaris»

1. Oskar - 28 Juny 2007

Ep, companys!! Sí que m’ho vaig passar bé, sí, i des d’aquí ni que sigui una mica tard us en dono les gràcies, perquè em va anar molt bé per a treure’m l’agobio de sobre després d’una setmana sense moure’m, a ca els papes que tot i que ja sabeu que la Mertxe és molt bona cuinera (faltaria plus essent naburrica com és) ja estava que em pujava per les parets.
Ara ja puc caminar i aquesta setmana he anat a treballar (o com diuen alguns he anat a la feina, perquè això de treballar sent funcionari i sindicalista no s’ho creuen), però encara duc una crossa perquè el mal no ha marxat del tot i també perquè li estic trobant el rotllo a això de dur crosses, et cedeixen el pas, el seient del tren o del metro, et diuen que de lluny et sembles al House (i que el House te un no sé què). En fi que si arriba l’agost i encara em veieu “armat” ja sabeu perquè és (espero no necessitar-les de veritat, toca ferro).
Apa siau!!


Deixa un comentari

