jump to navigation

Cuñaaaaaaaaaa!!!!! 1 Juliol 2007

Posted by Xavi in General.
trackback

La família creix! Ja tenim una nova cunyadetaaa!! Què bé! Estem molt contents pel tiet Dani, que ja era hora. Ara, només falta l’altre tiet, eh Òscar??? (comentari inevitable…) A veure si t’afanyes que l’arròs ja bull.

Bé, com sempre, haurem de fer un soparet de celebració. El millor seria que la parelleta ens convidés a un restaurant, però “va a ser que no”, oi? Així que des d’aquí oferim la nostra humil morada per a tant alta celebració, que el Karlos es va quedar amb ganes de musclos amb ceba i tomàquet per Sant Joan… Vosaltres mateixos podeu dir el dia i l’hora.

PS. Molt benvinguda Olga! Espero que amb nosaltres et sentis com a casa. Petonets de part dels cunyats Xavi i Eva i de la nebodeta Anna.

Anuncis

Comentaris»

1. Rosetinha - 13 Juliol 2007

Sí Marta, això ja sembla més un xat que un bloc!!!
A partir de les 9 podeu venir quan vulgueu que ja anirem escalfant motors!!!

2. Martona - 13 Juliol 2007

Ei nois ! veig que l’òscar i el carlos fan massa vinagreo vilanoví i em deixen fora, com sempre. Per tant avui estic més rabiosa i aquesta nit arrasso, sí sí, arrasso al karaoke i fora nornalització lingüística!

Celebrarem que hi ha nou president d’ERC i que l’hospital té nou gerent…. i que algun dia d’aquí a no gaire la Iolanda i el Bernat vindran a viure davat de casa. Ja veieu que el meu vinagreo apunta més alt.

Per cert, des de les 4 de la tarda, la menda ja està patint els efectes de la nova triki. A vosaltres us tocarà un altra dia no crc que avui surti a passejar….. és massa nova i està de proves….

Fins la nit….

3. Rosetinha - 13 Juliol 2007

Al final nomès serem set… esteu a temps de convidar algú mes.. si penseu en algú ja m’ho direu….

Els fogons ja estan en marxa… tot el menjador fa olor a suquet de peix… els musclos ja esperen l’hora de caure a l’olla… el xavi ja té una llista escrita de preguntes per l’olga i … el micros del karaoke ja esperem qui els agafi i canti!!!!

Per cert, karlos, la triki no és imcompatible amb el karaoke… podem cantar, tocar i lo que calgui…

4. Karlitros - 13 Juliol 2007

Que el sònar és la fita dels Gormandells és vox populi!

5. Oskar - 13 Juliol 2007

jajajajajajajajajajaja, ahhhhhhhh!!!!! Com diu la Marta, últimament vaig (o em comunico) amb moltes noies, jejejejeje, res que conec la companya que ha anat amb ella.. I com és que sap el tema del sònar??????? Això ho has parlat més enllà d’aquest bloc???

6. Karlitros - 13 Juliol 2007

Cony! I com és que has parlat amb la guatemalteca?

7. Oskar - 13 Juliol 2007

Ei, s’ha de celebrar que el trikitrilari vilanoví te nou aparell, suposo que no serà un altre Garrinaga-Guerrini, oi??? Fins que no hi hagi l’electrotriki qualsevol que no sigui una mala imitació italiana anirà bé, ja estic frisós per sentir-la. Sobre lo de portar Mendoza II està fet, si no passo per les Roquetes abans podem fer un apropament abans d’anar a cal Roset. Per cert, Karlitros, m’han donat molts records per tú des de Guatemala, i m’han dit que vagis assajant molt que el bolo del Sònar està a prop.
Estic una mica afònic, a la meva oficina encara no han vist l’anunci de la Gene dels 25 graus, però cantaré (ja veureu quins duets amb la cunyà) ni que sigui com una “almeja”.
Hala pues!!!

8. Karlitros (de patxaran) - 13 Juliol 2007

Ei! Aneu afinant la veu, que la Marta i jo us fotrem un repàs al karaoke. Jo no començo a cantar bé fins que el meu nivell etílic no és considerable, pel tema de la inhibició més que res, així doncs, que no falti la priva. OSCAR! Porta Mendoza II !!!!!!!!!

Fins després!

Pd: Davant de l’aclamació popular despertada pel karaoke, i l’escàs recolzament demostrat cap a una de les meves virtuoses actuacions, la triki es quedarà avui a casa i podreu descansar. Tot i que vosaltres us ho perdeu ja que avui em porten la triki nova i us quedareu sense veure-la, ale….

9. Xavi - 7 Juliol 2007

Quina llàstima que no puguem comptar amb la vostra companyia… Però no et preocupis, Àlex, podràs seguir els esdeveniments on-line. Paraula!

De totes maneres, a Sòria també s’hi menja de PM.

Petons a la Mabel i carícies a la Lola… Si ho fas al revés, ja és cosa teva, jo no m’hi fico (je, je).

10. Alex - 5 Juliol 2007

Hola a tots!!

En primer lloc donar les gràcies a Na Rosetinha per enviar-me l’SMS, sense ella probablement aquesta intervenció no hauria estat possible.

En segon lloc vull felicitar la nova parella i donar ànims a l’Oskar: Aguanta campeón que sólo quedas tú!!

I finalment i tractant el tema estrella, és a dir, EL SOPAR:

1. La veritat és que em fa molta il•lusió celebrar l’entrada de la Geltrú al ciberespai.
2. Em moro de ganes de fer-li a l’Olga com diu el Xavi tota mena de preguntes descaradament intrusives, que us poseu com us poseu s’han de fer!!! Oi, Martona?
3. El tema menjar a mi m’és francament indiferent, perquè a cal Rosets sempre es menja de PM, i que dir de l’Ambientaço que proporciona el KARAOKE, KARAOKE magnificat en aquest cas per la incorporació del nou disc del 40 Principals.

Però malauradament família aquest finde 13, 14 i 15, en principi com deia Gabinete Caligari, “VOY CAMINO SORIA” a veure la family i sinó marxo, Divendres 13 Impossible, tinc el sopar informal d’estiu de la feina i no els hi puc dir que no, ja fa dues setmanes que em persegueixen.
De totes formes i donada la dificultat manifesta de trobar dates pel sopar, feu-lo i ja passareu l’Informe.

Salut a tots i molts records meus, de la Mabel i de la Lola.
Fins ara.

Alex.

11. Rosetinha - 4 Juliol 2007

Per cert, no patiu … he enviat un sms al dani i a l’àlex perquè mirin el bloc…

12. Rosetinha - 4 Juliol 2007

Veig que el tema del karaoke, deixat caure a l’atzar…., a causa´t sensació.

Sí Marta, els dels dos micros per competir… i ara tinc un cd nou dels 40 principals..

Per cert, no vull fer ràbia però estic de vacances… i tot i que sigui funcionaria a la feina no em dona temps a fer tot això, no com a altres!!! jejejeje

13. Martona - 4 Juliol 2007

Jo flipo nois! Aquí sembla que ningú tingui feina! Vaig a posar ordre a tot aquest caos: ( en defecte del Presi, l’Àlex que ara no mana… perque tampoc s’ha assabentat del tema))

1. Potser que algú digui als interessats que mirin el bloc ja que no en tenen ni idea de tot el que s’està organitzant.

2. No m’agraden els musclos però sí el fideuà. (segur que el Carlos es menja la meva ració de musclos)

3. KARAOKE, KARAOKE, KARAOKE !!!!!! i no em vull perdre la gran actuació de l’Oskar, no sabia aquesta faceta teva! Crec que últimament vas amb masses noies…

4. Enhorabona a la nova parella !!!!! No tingueu por que no mengem a ningú ( a no ser que falti fideuà)

Bé, ideal divendres 13 al vespre.

PD: El Karaoke és d’aquell que té 2 micros i es competeix? PREPAREU-VOS!

14. Oskar - 4 Juliol 2007

Després diran dels funcionaris!!! Avui he arribat a atendre mentre escribia un comentari. precisament aquest. Tinc una paia asseguda davant que està esperant que una companya meva li anul·li un deute per a que jo li faci un certificat, jeeje. Apa que sembla que ja està!!!!

15. Karlitros - 4 Juliol 2007

Be, accepto portar la Triki si és per petició popular (es perfectament combinable amb el Karaoke. Si s’ha d’escollir estic segur del que votaria la Marta…). Peseu que ara ja tin un caixet, però a vosaltres us puc arreglar el preu (Je Je).
Per la electrotriki… pensa que la gran aspiració dels Gormandells és tocar algun dia al Sónar…
Si, poca feina… i això que ara a l’estiu només curro als matins (no és que us vulgui fer ràbia eh?…)

16. Xavi - 4 Juliol 2007

Quina poca feina tenen alguns!!!!

17. Oskar - 4 Juliol 2007

Volem karaoke, volem karaokeeeeeeeeeeeee!!! Ja sabeu que el més punki de la colla és el “puto amo” de la Oreja (manda güebos). Otia, això més que un bloc sembla aquest matí un xat.

18. Rosetinha - 4 Juliol 2007

si no, no responc de mi i puc treure el karaoke…
BULERIA, BULERIAAAAAAHHHHH

19. Rosetinha - 4 Juliol 2007

Proposta: el Carlinhos ens podria amenitzar el soparet amb un unplugged no???

20. Oskar - 4 Juliol 2007

Je, je, ja s’oloren els musclos, fins i tot abans que es manifestin els “susodichos”. La data s’haurà de quadrar amb els bolos del músic cibernètic (si l’Hevia va inventar-se la gaita elèctrica, espero amb candeletes l’electrotriki. Carlitros, seria el teu pas definitiu a la fama!) i les sortides dels homenatjats, que tenen l’agenda prou atapeïda també. Aquest dissabte la parella estarà a Artesa de Lleida i el Carlitros la Marta i us servidor a ca l’Aida. Així que potser la data que proposa el Carlos sigui més adient.
Ah, Xavi, si exposes aquí les teves intencions d’interrogatori de cara al sopar encara acolloniràs l’Olga, tio. Però no pateixis que la mossa és de bon barri, et sembla bé de baix a Mar? I no pateixis tú tampoc, Olga, que no permetrem que et facin un tercer grau.
Apa, salut!!

21. Karlitros - 4 Juliol 2007

A veure, a veure, no ens precipitem, tinc entès que els homenatjats no hi son dissabte ja que hi ha convocat un sopar a casa de l’Aida i ells s’han excusat per estar fora. La Marta i jo nem al sopar a ca l’Aida i tampoc podem divendres per un compromís familiar… Nosaltres per tant no tenim lliure fins la propera setmana i el dia que podem és Divendres 13 (osti, de peli de terror, podem portar pelis xungues). Els implicats que diguin la seva a aquesta data per a que, si s’escau, quedi fixada. Endavant les atxes!!!

Pd: Per problemes evidents de dates el sopar cibernètic a la Geltrú queda posposat fins a nou avís (no ens escaquejem.. el fixarem més endavant, d’acord?)
Pd2: Que se besen, que se besen…

22. Xavi - 4 Juliol 2007

Tinc unes ganes de cridar “que se besen, que se besen!!!”…….

23. Rosetinha - 4 Juliol 2007

Bé, com sempre sempre cal algú que posi ordre!!!

DATA SOPAR: podeu triar entre aquest divendres/dissabte o el que ve.
HORA: 21:30 hores.
LLOC: Ja sabeu on estem…

CONVIDATS ESPECIALS: Dani i Olga, que portin cava per brindar!!!
ALTRES CONVIDATS: Carlos i Marta, Oscar, Alex i Mabel i Lola, poden portar beguda si volen…
ANFITRIONS: Xavi, Eva i Anna, que us deleitaran amb el següent menú:

MENU:
1r plat- Musclos amb ceba i tomàquet (ració doble per Carlitros)
2n plat- Fideuà de la casa
postres: sobert de llimona i cava

Nota: Als que no els hi agradi la fideuà que avisin i prepararíem plat alternatiu per ells.

Bé, queda en les vostres mans i les vostres agendes confirmar la data!!!

Esperem les vostres propostes!!!

24. Xavi - 4 Juliol 2007

Doncs vinga, per celebrar l’entrada dels geltrunencs al ciberespai…. UN ALTRE SOPAR!!!!!! (a casa seva, eh!)

25. Karlitros - 4 Juliol 2007

Jo també estic molt content; pel Dani, per l’Olga i sobretot……. perquè menjaré musclos amb ceba i tomàquet!!!!
Posem data aviat, que ara soc músic i tinc l’agenda una mica atapeïda (ja sabeu, em plouen els bolos en els més selectes escenaris: Les Roquetes, El Carmel… La creme de la creme…).
Per cert, veieu a quina hora estic enviant el post? Doncs si, això vol dir que Arengaders 24 ja ha entrat en la era tecnològica, i tenim ADSL. Hip Hip Urra!!!

26. Xavi - 3 Juliol 2007

Això Òscar, només ho saps tu. Jo només et diria Carpe Diem; tempus irreparabilit fugit. En aquestes empreses d’Afrodita no se’n sap mai el bé o el mal fins que no ha passat la tempesta. Però, com diu l’amic Folch (quin cognom més mal triat per un element tant poc literari com ell!) Un forat….

I canviant de tema… Ningú s’anima a posar data pel soparet? Au vinga que ja tinc ganes de saludar la cunyadeta i poder parlar amb ella com les velles per veure quin peu calça fent-li tota mena de preguntes descaradament intrusives. Com diria ma mare, “-Olga què-més? De quina casa és? Qui són sons pares? És de Vilanova? De la vil·la o de Sant Joan? Què és parenta de tal o qual?….”

27. Oskar - 2 Juliol 2007

Jo també estic molt content per tenir una nova cunyada, pel fet de tenir-ne una altra i perquè sigui l’Olga, que tot i que fa relativament poc que la conec ja he vist que és una tia collonuda, així que encara que ja els he felicitat “in person”, aprofito per fer-ho aquí de nou.
Ja sé que ara la pressió recau en mi en solitari, sense el recolçament que fins ara tenia de la meva “exparella de fet”. El meu cor ha estat recobert de glaç però he d’anar amb compte que la flama que el desglaci no el traspassi i el cremi. Ara, que potser només són absurdes cabòries i el que he de fer és véncer la por paral•litzant a l’incendi que apareix en sec en el moment més inoportú.


Deixa un comentari

