jump to navigation

Sant Pere, patró de pescadors. 6 Juliol 2007

Posted by Xavi in General.
trackback

Tot i que gairebé una setmana després, per fi he penjat les fotos de la processó marítima de Sant Pere. Les podeu veure a l’àlbum de fotos. Aquesta és la més espectacular de les processons que es fan a la nostra ciutat, i, tot i que jo sóc ateu, és un dels actes festius que més m’estimo pel seu caràcter popular.

pachinando.jpg

Pujar per un moment a bord d’un barco de pescadors em fa somiar en aquella Vilanova que tants cops he vist retratada, però que mai he pogut viure; la Vilanova de quan els meus pares eren infants, la dels meus avis o la dels avis dels meus avis.

Així, doncs, si voleu veure Vilanova des del mar, us les recomano.

Salut!

Anuncis

Comentaris»

No comments yet — be the first.

Deixa un comentari

