jump to navigation

Armat i perillós 17 Agost 2007

Posted by Xavi in General.
trackback

pepa1.jpg

Prepareu-vos gents de Vilanova, protegiu-vos bé les orelles, aguditzeu els sentits i entreu en estat d’alerta, que ja m’he armat i sóc perillós! Aquí us presento a la “Pepa” una gralla seca velleta però amb moltes ganes de fotre-li canya al món graller lúdico-folklòrico-catalanoflico-festiu.

pepa2.jpg

Per cert, algú vol passar-se al meu bàndol? Us asseguro que quants més siguem més ploraran els altres…

Anuncis

Comentaris»

1. Xavi - 14 Setembre 2007

PM! Ara sí que us podeu anar preparant!

2. Oskar - 14 Setembre 2007

Eeeeoo! Aquell comentari de celler, fet al celler, pot esdevenir una realitat. Jo també vaig manifestar la meva voluntat (innocent, potser) d’apendre a tocar la gralla. La Martona em va comentar que tenia una que no feia servir (es veu que amb la del karlitros en te prou) i que canviant-li el bec ja xutaria.
D’altra banda, la Rosa “Fata” em va comentar que si no tenim ni faba (jo només sé tocar la lambada amb la flauta) ens pot donar un cop de mà.
Apa siau!!!

3. Karlitros - 18 Agost 2007

Ostres! Pensava que quan m’ho comentaves aquell dia al celler eren elucubracions producte del suc de civada, però ara veig que anava de debò, i no has trigat ni una setmana en trobar gralla!!
Deu misericordiós tingui pietat de l’Anna i la Rosetinha!
Deus ser conscient de que jo no em puc unir al teu bàndol, ja saps que soc de la confraria de la manxa…. I a més em farien fora de casa!

4. rosetinha - 17 Agost 2007

OHHH NOOOO!!!!
Ja l’ha començat a provar… fa un soroll infernal.
Segur que d’aquesta cosa en pot sortir música??


Deixa un comentari

