jump to navigation

El misteriós cas de la roba bruta 16 Desembre 2007

Posted by Xavi in Curiositats-humor.
trackback

Fa uns dies, es va entaular en aquest fòrum un petit… diguem-li debat… entre els dos sexes gràcies a unes diapositives molt encertades que exposaven unes petites normes que, al meu entendre són bàsiques i molt senzilles de seguir.

A rel d’allò vaig començar una investigació molt important. Seguint el mètode científic d’observació que utilitzen els ornitòlegs he descobert una cosa increïble:

ELS MITJONS I ELS CALÇOTETS NO S’HAN DE RECOLLIR DEL TERRA!

Si no us ho creieu, mireu això.

Investigació important

Anuncis

Comentaris»

1. martona - 20 Desembre 2007

Bé nois, fins ara m’he aguantat perquè la història en sí, no mereixia que em trenqués gaire les banyes pensant en què escric però bé, diré tres coses a tres de vosaltres:

1. Al Roset: trobo indignant que una persona no reculli la seva roba bruta del terre i prou. Sobre d’on et surt tant de temps per a les teves creacions ja passo de pensar-ho. De totes maneres estic molt orgullosa de tenir un amic com tú. Nen, ets únic!

2. A l’Eva: per sort el Carlos no se li ha acudit mai fer-ho i ja venia ensenyat de casa seva, jo no he hagut de fer cap esforç, simplement, de tant en tant, li guardo la roba neta a l’armari (després de dir-li no se quants cops que ho faci) perquè sinó, sempre es posa el mateix. O sigui, que tot i tenir un calaix ple de mitjons i calçotets, amb dos parells en té prou perquè quan arriben altre cop nets, se’ls torna a posar, la resta es queda al calaix. Hauré de passar a fer una rectadora a la setmana a veure si així els altres surten.

3. A l’Òscar: crec que fa més d’un any que vius sol i encara no estàs del tot organitzat i només un consell: si un no està MAI a casa com vols fer rentadores i anniquil.lar les borles dels passadissos?

Bé, ja he dit la meva.

2. oskar - 20 Desembre 2007

Ja paaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaio!! El Roset està pitjor del que em pensava.
No dic res dels seus costums amb la roba i la neteja, casa meva sembla el far west tota plena de borrissols que van i que venen, i la rentadora la poso el dia que, al matí, quan se m’han acabat els calçotets nets, haig de recórrer a la cubell de la roba bruta per agafar el que no tingui “estucado veneciano” com a recurs d’urgència.
Ara bé, fer un pps de tot això es heavy. Jo, com que sóc mig santboià, si vols t’encarrego una habitació a un hotelet que hi ha en aquesta vila, al final de la rambla. Ja diràs.

3. Karlitros - 17 Desembre 2007

Jo nen, estàs fatal…..

4. rosetinha - 17 Desembre 2007

Ja veieu el que he de patir, no???? al Carles segur que li fa molta gràcia, però segur que la Marta m’entèn….

Veure com la roba bruta s’acumula al terra em crispa, però encara més em crispa veure que per fer posts i powerpoints sí que te temps!!!!

Quan vulgueu, en feu un monument a la paciència.


Deixa un comentari

