jump to navigation

3 anys fa la meva princesa 18 febrer 2008

Posted by Xavi in Actualitat.
trackback

Tres anys fa la meva princesa, tres anys d’alegries i felicitat. Tres anys d’orgull de pare, tres anys del vincle més fort que mai hagués imaginat.

Avui fa tres anys que vaig veure per primera vegada els ullets de la meva nena, que li vaig poder agafar la mà, que la vaig sentir plorar. Tres anys que la vaig abraçar per primer cop, tres anys que la vaig poder besar.

Ja té tres anys el meu tresoret, ja tres tres anys el meu trosset de mi, ja té tres anys la meva il·lusió.

I que sempre sigui tan feliç com ara!

Anuncis

Comentaris»

No comments yet — be the first.

Deixa un comentari

