jump to navigation

Cítrics 9 Març 2008

Posted by Xavi in Actualitat, Blogroll.
trackback

Ara si. Ja puc parlar del meu gran amic Òscar. Celebro que tinguis un bloc, Òscar, però ho celebraria encara més si hi pogués fer algun comentari de tant en tant… De tota manera, al meu blocroll hi he posat un enllaç permanent perquè qui vulgui el pugi visitar des d’aquí.

Per cert, no coneixia la teva passió pels cítrics. Veig però, que patim patam, no ets l’únic! Tot i que a mi em van més els bunyols. BN. Això també ho celebro i espero que tinguis molta, moltíssima felicitat!

Creus que seria prudent convocar un sopar? Ho podríem fer sense explicitar que és una benvinguda, així potser aquest cop ens surt bé i amb una mica de sort potser podem matar dos “pàjaros” d’un tret!

Pensem-hi, senyors, pensem-hi.

Anuncis

Comentaris»

1. Xavi - 16 Març 2008

Té raó l’Òscar. Crec que millor podríem sortir cap a les Roquetes. No pateixi el Carlos pels calamars, garantits.

10Kilos??? Potser he passat pel vostre costat i no us he reconegut? No serà la del “kukurutxo”?

2. Oskar - 14 Març 2008

Localització, la que vulgueu, no descarteu Les Roquetes (el Xavi pot portar octopussis si vol, pa vujotros toos).
Data, amb calma, que a tothom ens vagi bé.
Resta del menú, per confirmar. Mendoza III i vi de Rioja Alabesa garantit
Iaaaaaau!

3. martona - 13 Març 2008

Sí sí sí! Fem un sopar ja que tenim moltes coses a celebrar ( o és cel.lebrar?) les exposo:

– La feina nova del Xavi.
– El traspàs de la botiga.
– La nova parella.
– La dieta del Carlos i la Marta ( Ja portem 10 quilos menys!)

I sobretot, TINC GANES DE FER VINAGREO VILANOVÍ!!!!

Per cert, si e sfa a casa del Xavi, el Carlos demana els magnífica calamars a la romana.

Salut a tots!

4. rosetinha - 11 Març 2008

Ostres, ostres…. la vida té cops amagats… com diria ma mare “nunca es tarde si la dicha es buena”.

Tinc que reconèixer que he estat xarfadejant el teu fotolog i el de la Patim Patam (sóc dona i això del xarfardeig ho porto a les venes) i tio… m’he quedat emocionada.
Ostres, no cònec a aquesta noia però es veu que esteu en plena fase d’enamoramenta total i veure’t així em fa feliç.

I m’ he emocionat perquè em porta records de quan el Roset m’enviava cartes i m’escrivia poemes… i és una època de la meva vida que m’ha marcat i que ara trobo a faltar… la rutina de vegades no ens deixa veure la llum. Que maco és estar enamorat!!!

Molta sort i Carpe Diem!!!

P.D. Llàstima que al teu Fotolog no es puguin fer comments…. a veure si pots estudiar el tema del bloc… i si no que el Roset et faci un curs gratis…

5. Oskar - 10 Març 2008

Sí que es pot convocar un sopar. Crec que es precipitat fer-lo abans de Setmana Santa, i que un divendres seria millor que un dissabte (encara que ho comentaré a Patim Patam a veure que hi diu).
La felicitat existeix.
Que sigui per molt de temps.
Salut


Deixa un comentari

