jump to navigation

Morts de primera i de segona 9 Març 2008

Posted by Xavi in Actualitat, Reflexions.
trackback

Se m’acumula la feina. Com heu pogut comprovar, no he perdut ni una sola molècula d’energia per parlar d’aquesta pantomima d’eleccions que avui alguns celebren i altres pateixen. Penso que no valia la pena, tot i que tinc moltes coses a dir-hi. El que sí faré serà fer pública la meva opció de vot: he agafat una butlleta del Partit Republicà Català  i a darrere hi he escrit:

– Voto en a favor d’aquells que no poden exercir el seus drets democràtics i que han vist retallada la seva llibertat de manera feixista. Voto en contra de tots aquells partits que ho consenteixen.

Ahir però, vaig escoltar com la filla gran del mort a Mondragon deia que qui volgués solidaritzar-se amb ells ho fes anant a votar. Doncs jo he anat a votar però no em penso solidaritzar amb ningú per molt menyspreable que sigui un assassinat a sang freda. Ni tampoc penso entrar en el joc hipòcrita que classifica els morts i els assassins segons el motiu pel qual es produeixen o es mouen.

No coneixia de res al tal Isaías. No sé si era bona persona o mala persona, si tenia molts amics o molts enemics. El que si sé és que no es mereixia morir, com ningú ho mereix. Com no ho mereixen els milers de dones que moren a mans dels seus companys cada any, ni els centenars de famílies que deixen la seva vida a la carretera perquè algun desgraciat es pensa que és més home que un altre corrent més a l’autopista, per posar un exemple. Classificar la pena que ens fa un mort per criteris purament polítics és una vilesa. Crec jo.

Anuncis

Comentaris»

No comments yet — be the first.

Deixa un comentari

