jump to navigation

Luxe 15 Març 2008

Posted by Xavi in Comentaris insignificants.
trackback

Avui m’he permès un petit luxe. Com feia molt i molt de temps que no feia. Aquest migdia, mentre caminava cap a la botiga, he passejat. Sí, heu llegit bé: he passejat.

Com per art d’encanteri, avui el temps s’ha transformat en petites bombolles de sabó, etèries boles fràgils que suraven en l’aire. I els minuts que ha durat el trajecte, s’han convertit en temps de calma. Per primera vagada en molt de temps he pogut entretenir-me a mirar les cares de la gent amb que em creuava, he pogut escoltar petits fragments de converses intranscendents, he pogut mirar enlaire i sentir l’olor de Vilanova a la meva pell. Aquest migdia, duia petjades de felicitat a la sola de les sabates, i he vist volar un ocell.

Aquest moment m’ha fet feliç. BN

Com tu em vas fer feliç un dia

Comentaris»

No comments yet — be the first.

Deixa un comentari

