jump to navigation

Solstici 21 Desembre 2008

Posted by Xavi in General.
trackback

Avui m’he topat amb un conegut i sabeu que m’ha dit?

-Bon solstici!

-Igualment.- li he dit jo, sense saber ben bé què volia dir exactament.

El solstici d’hivern ha estat sempre una festa molt celebrada a la nostra terra. Una festa màgica molt lligada als productes agrícoles i ramaders.
I ara que ho penso, crec que desitjar “bon solstici” té molt més sentit que no pas altres coses, no creieu?

Comentaris»

1. Oskar - 5 gener 2009

Jo ja fa temps que felicito el solstici, que de fet és la celebració que van furtar per pervertir-la amb el nadal.
Per cert, felicitats que ahir no m’agafaves el telèfon.


Deixa un comentari

