jump to navigation

Per fi! 20 Agost 2009

Posted by Xavi in Comentaris insignificants.
trackback

Per fi! Després de provar-ho i provar-ho sense èxit, ahir a la tarda, finalment ho vaig aconseguir!

Intentava no obsessionar-me, tot i els nervis que em menjaven per dins, no deixava que la incertesa de saber si ho havia fet bé o no em col·lapses, però no vaig aguantar massa. Encara estava veient els últims minuts de la sèrie més increïblement apassionant que he vist mai, a la cual estic engnaxadíssim, quan la necessitat es va fer més forta que la raó. I ho vaig fer.

Mentre donava l’última forma a la massa del croissant, els palmells adolorits de les mans em recordaven que la tarda anterior havia estat molt dura. Intensament dura. Però ara la sort estava jugada i només em faltava l’últim preparatiu per tastar el fruit final.

Tot això, enmig de l’estrés d’haver d’enllestir ràpid per preparar-ho tot per marxar corrents al Camp Nou a veure el Gàmper.

Al final, però, l’esforç va valer la pena i la satisfacció d’haver fet una boníssima ( i dificilíssima) pasta de full per fer els meus propis croissants em fa ser un home feliç.

Aquesta tarda, amb l’Eva i l’Anna, acabarem de fer els croissants i pans-au-chocolat per repartir-los entre els habituals conillets d’índies. A veure què critiquen!

Aquí podeu trobar la recepta molt ben explicada.

Anuncis

Comentaris»

No comments yet — be the first.

Deixa un comentari

