jump to navigation

Benet XVI a Barcelona 27 Octubre 2010

Posted by Xavi in Actualitat.
trackback

Sembla que la visita del Sant Pare (o pare sant, vés a saber…) ha començat a fer bullir l’olla. Ja hi ha gent que es postula a favor i en contra, per uns motius o per altres. Això, ja ho sabem, forma part del negoci i sempre serà així.

Aquest matí he estat a Barcelona i sortint del metro m’he trobat una sorpresa. Al començament, gairebé em passa per alt la importància real del fet, però pensant-hi una mica n’he vist, de seguida la gravetat.

Resulta que en una finestra del primer pis del carrer València he trobat penjades dues banderes: la ecspanyola i la del vaticà, una al costat de l’altra. La primera, sempre em sobta veure-la perquè em produeix mal als ulls, basques mentals, però la segona m’ha costat de veure. No ha estat fins al cap d’uns segons, després d’una segona mirada que he pogut contemplar el conjunt. I el resultat ha vingut a la meva ment com un raig de llum: ultraecspanyols i ultracatòlics a Barcelona. Quina por!

Comentaris»

No comments yet — be the first.

Deixa un comentari

