jump to navigation

Bruixes! 20 Setembre 2011

Posted by Xavi in General.
trackback

M’agrada recordar. Per això avui he menjat un altre cop una bona amanida que em porta records inesborrables. Cada dia que passa els tinc més i més gravats al cor. Així, si mai perdo el cap, aquests no els perdré mai.

Per cert, creieu en bruixes? Jo sí. Si no, mireu que m’ha passat aquesta tarda. Anava passejant tant tranquil per la vora del mar quan de cop he notat alguna cosa. Ha estat com un alè en el meu coll, com si una presència es posés al meu costat, de sobte. Una sensació agradable, com si algun esperit em volgués fer volar. Així que he agafat el mòbil i m’he fet una foto. Sabeu que ha sortit? Això. Ho podeu explicar?


Anuncis

Comentaris»

1. Nativitat Vidal - 23 Setembre 2011

De Bruixa a Bruixa

XIII Eugènia

Diré llimones,
pomes rosades, roses,
sal i petxines
i es pensaran que passes
entre els jardins i l’ona

Carles Riba

Desitjo una bona recepta a totes les Mercedàries, bruixes amants, de la meva mateixa cuina!


Deixa un comentari

